Παράπονα

Διαδικασία Υποβολής Παραπόνου

Στην USB BANK PLC επιθυμούμε και επιδιώκουμε να ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις των πελατών μας με διαφάνεια, ακεραιότητα και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης με βασικό στόχο τη παροχή προϊόντων και υπηρεσιών που τους ικανοποιούν στο μέγιστο βαθμό.

Για να μπορέσουμε να επιτύχουμε το στόχο μας αυτό, παρακαλούμε όπως μας δώσετε την ευκαιρία να βελτιώσουμε και να επιλύσουμε τυχόν προβλήματα που προκύπτουν κατά την διάρκεια της συναλλακτικής/άλλης σχέση σας με την Τράπεζα μας, υποβάλλοντας μας τυχόν παράπονα που έχετε.

Οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να υποβάλετε τυχόν παράπονα είναι:

Υποβολή Παραπόνου
  • Μέσω της ιστοσελίδας μας www.usbbank.com.cy . Για υποβολή παραπόνου πατήστε εδώ
     
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση complaints.officer@usbbank.com.cy
     
  • Μέσω του δικτύου των Καταστημάτων μας, συμπληρώνοντας και παραδίδοντας το ειδικό έντυπο υποβολής παραπόνου, το οποίο είναι διαθέσιμο στα Καταστήματα μας.
     
  • Γραπτώς στην ταχυδρομική διεύθυνση

    USB BANK PLC
    Υπεύθυνος Αξιωματούχος Διαχείρισης Παραπόνων Πελατών
    Δημητσάνης 6,
    3ος όροφος,
    1070 Λευκωσία


    Για εκτύπωση του εντύπου, παρακαλώ πατήστε εδώ
Διαχείριση Παραπόνου

Με τη λήψη οποιουδήποτε παραπόνου, η Τράπεζα έχει την ευθύνη γνωστοποίησης παραλαβής του παραπόνου εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών. Η διερεύνηση του παραπόνου/καταγγελίας, θα πρέπει να ολοκληρωθεί εντός τεσσάρων (4) εβδομάδων από την ημέρα παραλαβής του, οπόταν και θα σας δοθεί η απάντηση της Τράπεζας. Αν χρειαστεί περισσότερος χρόνος για τη διερεύνηση του, θα ενημερωθείτε ανάλογα.